Klachten en suggesties

Waar gewerkt wordt, gaat soms iets mis

Onze medewerkers doen er alles aan om de zorg zo goed mogelijk te verlenen. Maar waar gewerkt wordt, gaat soms ook wel eens iets mis.

Heeft u een klacht over onze dienstverlening of een tip om deze te verbeteren? Bespreek dit dan eerst met de persoon die de hulp of dienst heeft verleend. Dat werkt vaak al heel verhelderend. Ook als u een tip heeft om de zorg of dienst te verbeteren horen wij dat graag. Wij zijn voortdurend in gesprek met onze bewoners, cliënten en mantelzorgers met als doel om zo goed mogelijke zorg en diensten te leveren.

Hier kunt u de klachtenregeling ZorgAccent inzien. In deze infographic van Actiz is de nieuwe klachtenregeling schematisch weergegeven.

Komt u er niet uit met het team, omschrijf dan uw klacht of suggestie in dit formulier:






      Waar wilt u graag meer over weten?

      Vraag gemakkelijk en snel informatie aan.





      Een hele goede instelling met veel vrijwilligers die er alles aan doen om iemand in zijn laatste levensfase te begeleiden. Hele "warme" mensen!

      Cliënt

      Onze cliënten
      waarderen
      ons met een 9.0

      Beoordeel ons op
      Zorgkaart Nederland

      zorgkaartnederland zorgaccent
      kaart locatie footer