Tijdelijke werkwijze Ecare token

Onderwerp: overig

Update 19.50 uur: Willen de mensen van wie het token wel werkt om in het portal te komen, dit aangeven in de reacties op Facebook? ICT heeft jullie hulp nodig om dit probleem op te lossen. ZorgAccent Plein is weer bereikbaar. Aan de tokens voor de wijkverpleging wordt nog gewerkt. Het sms token is tot het opgelost is geldig. Inmiddels maakt de woonzorg nu gebruik van de beveiligde verbinding.

Token Ecare

Beste collega, we zijn, zoals jullie weten, druk bezig met de omzetting naar Mijnwerkplek. We lopen echter tegen het probleem aan dat een aantal van jullie niet in kan loggen met het Ecare token welke jullie bij je hebben.

Bij nood: Bel 085-0013570

 

Stap 1:
Je ziet het onderstaande scherm als je op onderstaande link klikt: (dit kun je ook in je internetbrowser in de adresbalk invoeren)

https://zorgaccent.hierinloggen.nl

 

Stap 2:
Je krijgt dan onderstaande scherm, als je de handleiding hebt gevolgd en je wachtwoord is aangepast, anders dien je die stap eerst te doen.

 

Stap 3:
De authenticatiecode zou je Ecare token moeten zijn, dit werkt echter niet altijd. Je krijgt nu ook via je werkmobiel een OTP code, dit ziet er uit als onderstaande scherm tussen je sms berichten

 

Stap 4:
Het getal hierboven is niet bruikbaar, je krijgt, net als bij het Ecare token, bij elke inlog een nieuw getal.

Let op! Als je dan ingelogd bent in de Portal zie je allemaal tegeltjes (waarschijnlijk minder dan hieronder):

 

Stap 5:
Als je klikt op Ecare Puur, voor het dossier, dan krijg je onderstaande scherm:

 

De code die je hier in moet vullen is WEL je Ecare token.

 

We zijn druk bezig dit aan te passen zodat het werkt zoals we het ook getest hebben, op deze ongemakkelijke manier kun je wel in het dossier komen.

Bij nood: Bel 085-0013570

Lees minder Lees meer
Deel of stuur door: