Zeggenschap begint bij goed luisteren: Wat is daarvoor nodig?

Interview door Vilans (kenniscentrum langdurende zorg) met Aline Poolen, raad van besuuur bij ZorgAccent.

Spot-on-leiderschap_Aline_Poolen_ZorgAccent

‘Luisterschap’ is de voedingsbodem voor zeggenschap. Door goed te luisteren kun je pas echt aansluiten bij wat er nodig is. Bij ZorgAccent zijn ze daar scherp op. Maar dat vraagt wel wat van leidinggevenden. Bestuurder Aline Poolen: ‘Je kunt er niet van uitgaan dat medewerkers vanzelf bij je aankloppen.’

Lees het gehele interview.

Spot-on-leiderschap_ZorgAccent_Aline_Poolen

    Vraag gemakkelijk en snel informatie aan.





    Ik was vanmiddag even bij de supermarkt en daar sprak een oudere mevrouw mij aan. Jij bent van ZorgAccent (ik had mijn werkjas aan)? Wil jij me dan even helpen pinnen? Jou vertrouw ik wel.

    Medewerker

    Onze cliënten
    waarderen
    ons met een 9.5

    Beoordeel ons op
    Zorgkaart Nederland

    zorgkaartnederland zorgaccent
    kaart locatie footer