Wat regelt ZorgAccent voor mij?
- U krijgt één vertrouwde huishoudelijk hulp
- In overleg bepaalt u welke huishoudelijke werkzaamheden uw hulp uitvoert: in uw zorgdossier zit een formulier ‘verdeling huishoudelijke werkzaamheden’. Hier kunt u de afspraken op maken met uw hulp.
- Is uw hulp ziek? Wij zorgen, als u dat wilt, voor vervanging.
- Bij ZorgAccent Huishoudelijke Hulp bent u verzekerd voor eventuele schade, die wordt veroorzaakt door onze medewerker. Zie hiervoor de leveringsvoorwaarden in uw zorgdossier.
Hulp nodig?
Als u huishoudelijke hulp nodig heeft en u woont in gemeente Twenterand, Hellendoorn of Wierden, dan kunt u aankloppen bij het zorgloket van uw gemeente. Woont u in gemeente Rijssen-Holten, dan kunt u ZorgAccent Huishoudelijke Hulp B.V. rechtstreeks bellen op nummer 0900 0678 of mailen naar huishouding@zorgaccent.nl. Wij stellen dan samen met u vast of en welke huishoudelijke ondersteuning u nodig heeft.
Als u via de Wmo huishoudelijke ondersteuning aanvraagt, moet u een eigen bijdrage betalen aan het Centraal Administratie Kantoor (CAK) in Den Haag. De hoogte van deze bijdrage wordt door het CAK vastgesteld.
Aanmelden voor hulp in huis
Woont u in gemeente Rijssen-Holten dan kunt u voor de aanvraag van huishoudelijke ondersteuning contact opnemen met ZorgAccent, 0900 0678. Woont u in gemeente Twenterand, Hellendoorn en Wierden en besluit het zorgloket om u huishoudelijk hulp toe te wijzen, dan kunt u kiezen voor ZorgAccent. Verder hoeft u dan niets te doen. Wij krijgen uw gegevens door van het zorgloket en nemen contact met u op.
Meer informatie?
Vragen over huishoudelijke hulp? Neem dan telefonisch contact met ons op via T. 0900 0678 (24 uur bereikbaar) of stel uw vraag via de mail.